درباره وبلاگ


با سلام.خیلی ممنونم از اینکه لطف کردین و این وب رو مطالعه میکنین. امیدواریم تونسته باشم نظر و رضایت شما رو جلب کنم فقط نظرای قشنگتون میتونه من رو در ارائه وبلاگ بهتر یاری کنه. مرسی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 32508
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1



love
یک شنبه 23 تير 1392برچسب:, :: 22:51 ::  نويسنده : morteza

 

تو اگر میدانستی که چه زخمی دارد خنجر از دست رفیقان خوردن

از من خسته نمی پرسیدی که چرا تنهائی

 

 

وقتی پایت خواب می رود نمی توانی درست راه بروی لنگ می زنی!

وقتی قلبت خواب می رود نمی توانی درست فکر کنی عاشق می شوی

 

 

اگر روزی عقل را بخرند و بفروشند ما همه به خیال اینکه زیادی داریم فروشنده خواهیم بود

 

 

از انسانها غمی به دل نگیر؛ زیرا خود نیز غمگین اند؛

با آنکه تنهایند ولی از خود میگریزند زیرا به خود و به عشق خود و به حقیقت خود

شک دارند؛ پس دوستشان بدار اگر چه دوستت نداشته باشند

 

 

تاریک ترین ساعت شب درست ساعات قبل از طلوع خورشید است

پس همیشه امید داشته باش

 

 

دل های بزرگ و احساس های بلند ، عشق های زیبا و پر شکوه می آفرینند

که جان دادن در کنارش آرزوئی شور انگیز است ، اما کدامین معشوق مخاطب راستین چنین معشوقی خواهد بود و او فقط خداوند است

 

 

دوست داشتن بهترین شکل مالکیت و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن است

 

 

زندگی همچون بادکنکی است در دستان کودکی

که همیشه ترس از ترکیدن آن لذت داشتن آن را از بین میبرد

 

 

یک دوست وفادار تجسم حقیقی از جنس آسمانی هاست که اگر پیدا کردی قدرش را بدان

 

 

همیشه خواستنی ها داشتنی نیست ، همیشه داشتنی ها خواستنی نیست

 

 

از عطر نگاه باغ ها دانستم ، نام دگر بهار ، لبخند خداست

 

 

گلت خشک شد ولی هرگز نمرده / زمان بوی تو رو از خونه برده

دلم خوش بود میآیی یه شب تو خوابم / ولی چند ماهه که خوابم نبرده

 

 

به چه مانند کنم در همه آفاق تو را / هر چه در ذهن من آمد تو از آن خوب تری..

 

 

جهان بی دوست زندان جان است / صفای زندگی با دوستان است

 

 

الف را از ازل آغاز عشق است / ب بسم الله را اعجاز عشق است

 

 

انجماد قلب ها را از خشک سالی چشم ها میتوان فهمید

چشمی که گریستن نمیداند ، زیستن نمیتواند

 

 

بی احساس و بی عاطفه بودن ، انسان را از واقعیت دور میکند

امیر احساسات باشیم ، نه اسیر آن

 

 

گلی دارم که تو گلها غریبه / نه نارنجه و نه لیمو و نه سیبه

گلی دارم به دست کس نمیدم ، خریدم گوهری و پس نمیدم

 

 

گل فرستادم ، تو بو کن ، اگر رفتم تو با گل گفتگو کن

اگر مردم فدای تار مویت ، اگر ماندم ، که باز آیم به سویت

 

 

حمد میگویم خدای مهربان / خالق و سازنده این مکان

آفریده این زمین و آسمان / کائنات و جمله موجود آن

 

 

چه کشیدم و چه دیدم ، نشنیدم و ندیدم / که کسی کشیده باشد ، ستمی که من کشیدم

 

 

یک صندلی خالی کنار رویاهام از آن توست بنشینی یا بروی ، دوستت دارم

 

 

تو از زیبا ترین نیلوفر من ، بخوان غم را تو از چشم تر من

بدان این روی زرد از دوری توست ، که سر بیرون زد از خاکستر من

 

 

بیا اینجا صداقت میفروشم / برای تو محبت میفروشم

بیا بهر نگاهی از تو ای دوست / دلم را زیر قیمت به تو عاشق ترینم میفروشم

 

 

میخوام به زودی ببینمت ، کنار چهار راه دلتنگی ، خیابان تنهایی ، کوچه دوستی

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: